Panos Emporio Floral Secret



Jag är en sån person som alltid har någon typ av doft på mig, är det inte parfym så är det bodymist och jag älskar fruktiga och somriga dofter. Om inte min plånbok hade hindrat mig så hade jag köpt parfymer hela tiden, men istället så brukar jag passa på att önska mig presentkort och liknande kring jul och födelsedag.

Nu när jag fyllde 17 så fick jag Panos Emporios sommardoft Floral Secret av min pojkvän, och den är helt klart en ny favorit! Eleven.se beskriver den som en feminin, himmelsk doft fylld med en blandning av ljuvliga blommor. "Doften öppnar upp med romantiska noter av ros, för att sedan övergå i ett blommigt, fräscht hjärta av liljekonvalj och plommon. Panos Emporio Floral Secret EdT avslutas sedan i en sensuell, åtråvärd bas av trä."

Är du ute efter fräsch och lätt sommardoft tycker jag absolut att du ska spana in den här!
 


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar