Midsommar


Hello homiez. Nu i helgen var det alltså midsomar och om jag skulle välja en favorithögtid så är absolut midsommar en utav dom. Jag firade midsommar med massor utav sköna människor, åt massor utav god mat och spelade brännboll. Vi plockade blommor och gjorde kransar, klädde midsommarstången, dansade tills benen gav vika, skrattade tills vi fick ont i magen och var vakna tills vi inte kunde hålla ögonen öppna längre.

Nu är jag hemma igen efter fyra dagar i Hållnäs och jag kan inte låta bli att känna att det är synd att midsommar redan är över.


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar