Jordgubbar och mjölk

 
Sitter och äter lite jordgubbar med mjölk i väntan på middagen. Det har varit så sjukt varmt idag och jag klagar verkligen inte, synd bara att man sitter i en skolbänk när det äntligen blivit så fint väder. Kan inte fatta att det bara är 19 dagar kvar till sommarlov! Nu ska jag sätta mig på ballen med min nya drog femtio nyanser av mörker och njuta av värmen x

Veronica

Åh vad gott :)


URL: http://wallgrenveronica.blogg.se  Postat den:  2014-05-23 / 10:13:35

 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar