Fredagspizza och precis som du vill



Då var det fredag igen mina vänner. Jag har haft matte nationella hela dagen vilket kanske inte var det bästa sättet att starta en fredag på men nu är det iallafall över, har endast ett enda np kvar nu! Just nu sitter jag på ballen, dricker cola, äter fredagspizza och läser. Jag har blivit helt beroende utav femtio nyanser triologin, älskar dom. Jag tror inte att kvällen har så mycket mer att erbjuda då jag ska upp tidigt imorgon.

Jag tycker förresten att ni ska ta och kolla in Jens Hults musikvideo till hans låt precis som du vill, himla fin!
Jag hoppas att ni har haft en finfin fredag, vi hörs när vi hörs x
 
 


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar