Sveriges nationaldag och gula rosor



Nu börjar det närma sig mina vänner. På onsdag tar uppsalas 95or studenten och jag kunde inte vara mer avundsjuk. Något som får mig på andra tankar är att det är juni månad, det är blommor överallt som tillsammans med kolgrillar och tändvätska fyller våran stad med ljuvliga dofter och att jag faktiskt går ut ettan på tisdag. Med tanke på hur fort detta skolåret gått så är det ju snart jag som tar studenten!

Idag är det ju sveriges nationaldag vilket firas med gula rosor och lite försommarmys hemma hos moster och morbror. Vi får se vad kvällen annars har att bjuda på. Nu ska jag tvätta bort gårdagens smink samtidigt som jag lyssnar på ljuvliga toner av Sam Smith. Ha en trevlig fredag godingar x
 


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar