Brunch



Hello peeps. Idag är ingen bra dag. Jag vaknade runt elva med öron som höll på att sprängas, huvudvärk och knappt någon röst. Gick ändå upp och gjorde ordning frukost (snarare brunch) och nu sitter jag här helt slut.

Jag hade planerat att städa mitt rum och gå ner till mormor, men det får helt enkelt bli en annan dag. Jag ska istället bara ligga i sängen hela dagen, dricka tonvis med vatten, kolla på film och läsa på mitt tal inför torsdag. Later x

Susanna

Bilderna är så ljusa att jag får ont i ögonen hahah.. vad fan är rullarna för nått?

Svar: haha men ååååh. kalkooon, var ju tvungen att fylla ut tallriken haha
Linda Löberg


URL: http://susanna.vionno.se  Postat den:  2014-04-08 / 16:25:08

 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar