Bloggtips



Ibland när de bloggar man läser börjar bli tråkiga eller inte uppdaterar så mycket så kan det vara kul att få lite tips om nya bloggar.

Den här tjejen heter Emma (klicka här för att komma till hennes blogg) och är just nu med sin pojkvän i Australien. Jag har följt hennes blogg väldigt länge, och även om jag slutar läsa den ett tag så kommer jag alltid tillbaka till den. Det jag gillar med hennes blogg är att hon inte riktigt berättar så mycket genom text, utan låter bilderna tala. Om du är trött på Sverige och vill drömma dig bort bland värmen en stund så tycker jag absolut att du ska kika in där! Tips tips tips.


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar