Bättre frukost



Det bästa med att vara hemma från skolan måste ju ändå vara tiden man kan lägga ner på frukosten. Idag gjorde jag american pancakes till mig och min bror till frukost, så himla gott. Bättre frukost helt enkelt.

Jag är fortfarande sjuk. Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon, vet inte hur jag ska lyckas med nationella muntliga annars.. men men, we'll see. Nu ska jag inte göra ett dugg, bara ladda krafterna och kolla film. Kollar just nu på Eva och Adam - fyra födelsedagar och ett fiasko. Nostalgi Älskade den filmen när jag var mindre. Hej så länge x


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar