Must haves

 
Det här är två av mina måsten, mina räddare i nöden som jag behöver innan jag går till skolan eller ska träffa folk t.ex.
 
Torrschampoot använder jag för att slippa tvätta håret iprincip varje dag då mitt hår lätt blir smutsigt. Batiste är det enda märket jag har testat, och jag tänker förmodligen inte testa något annat heller haha. Jag är jättenöjd, det finns många olika dofter och även för dom med mörk hår, och jag tycker om att det har en "svalkande" känsla då jag ofta är väldigt varm och håret då känns fräschare. Jag tycker inte om att slösa på pengar, men 69 kr tycker jag absolut det är värt! Rekomenderas varmt.
 
Spraydeon tror jag nog att alla förstår varför jag använder haha. Jag använder inte roll-on och tycker det är jääättejobbigt när spraydeon tar slut haha. Jag tycker inte om den "kladdiga" känslan av roll-on och jag har för dåligt tålamod för att orka låta det torka, vilket resulterar i fläckar på kläderna .. Skulle bli galen om jag inte fick använda denna eller rexona, vill knappt tänka tanken haha. Kan faktiskt säga att älskar den till och med vilket inte är ofta.

sannas rum

Åh den där spraydeon blir jag verkligen nyfiken på att testa! Tack för tipset :*


URL: http://sannasrum.se  Postat den:  2013-11-23 / 00:01:31
B R O W N S U G A R

Jag äälskade spraydeo förr men har gått över till vichys roll on nu =D


URL: http://www.brownsugar.blogg.se  Postat den:  2013-11-23 / 19:33:50

 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar