Nationella Biologi

Bild från i fredags

Hej på er! Har egentligen inte tid att uppdatera nu, men kände att det behövdes. Idag har jag nationella i biologi, kommer inte kunna någonting så önska mej lycka till!

fannie karlsson

Jaha okej :) Ja har nästan likadant. Jag tar bara en banan lite yoghurt, mjölk å så typ en näve hallon :) sedan finns det ju så många olika varianter man kan göra :) Men detta är bra efter man tränat så man får i sig ett "bättre" mellanmål innan maten :)

Lycka till på nationella :)


URL: http://fanniekarlssons.blogg.se  Postat den:  2013-03-19 / 08:41:50

 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar