Kvalitetstid med dom bästa



Hej och hallå. Det blir dålig uppdatering under helgerna, jag vet. Men vill inte mobilblogga och bloggar jag från pojkvännens dator blir det inga bilder, så får vara lite så.

I helgen så har jag bara tagit det lugnt. Jag, mamma, pappa, Oliwer och Emma var på middag hemma hos min bror och hans fästmö. Åt alldeles för mycket mat, drack jättegott karamell kaffe och mös massor med lilla Elias och bamsekatten. Åkte sen hem till en efterlängtad Rikard och sov.

Vi gick, för en gångs skull, upp halv 10 på lördagsmorgonen, duschade, åt frukost och tog det lugnt. Somnade sen till vid 3 och vaknade igen vid halv 5. Vi bar in lite ved, lekte lite med hunden. Louise, Rikards syster, kom hem med en påse godis till oss och gjorde kvällen ännu bättre (hehe ..). Åt en jättegod tacomiddag med hans mamma och syster, kollade på melodifestivalen och kollade i gamla skolkataloger (kan inte med ord beskriva hur glad jag är att jag inte ser ut som jag gjorde för ca 4 år sedan!). Kollade sen på lite filmer och sov sedan lääänge.

Den här dagen har mest bestått utav garagehäng och pussar. Rikard åkte hem för ett tag sedan och nu sitter jag här och längtar tills nästa helg. Då blir det 18års fest och förhoppningsvis kvalitetstid med lite fina vänner. Hoppas ni haft en bra helg!

Anna Winblad

Jag kikade runt på youtube och fick se att du gjort en cover på min låt "vänta" Blev så sjukt glad! Och gud va duktig du är!!! Jättefin röst! :) Kram!

Svar: Åh, tack så jättejätte mycket! Den låten stämde väldigt bra med hur mitt liv var just då och jag blev kär i den direkt, så var tvungen att göra en! Och tack än en gång, och detsamma! Kram
Linda Löberg


URL: http://annawinblad.webblogg.se  Postat den:  2013-03-11 / 20:28:37

 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar