Älskade frukost





Okej, tror att ni alla fattat att jag gillar mat vid det här laget. Tycker det är kul (?) med mat och därför blir det att det är just mat jag tar bilder på. Sorry for that

Igår var jag på bio under stjärnorna med lite goa vänner, trots allt regn så blev det en mysig kväll. Idag vet jag inte alls vad som händer,  blir nog till att städa rummet. Imorgon åker jag till Rättvik tillsammans med min bror, hans sambo och min lilla brorson. Får då även träffa min älskade pojkvän som jag saknar så mycket. Hoppas på fint väder!

 


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar