Victorias Secret och myshelg

Bild tagen från min instagram


Well hello there!
Hur mås det? Själv mår jag bra, har haft en skön ledig vecka, vill dock inte till skolan imorgon .. Buhu.
Igår efter att jag hade kommit hem, ätit middag och kollat lite på melodifestivalen
så smsade Simone och frågade om jag ville komma ut. Var då en stund med Susanna, Simone och Emil, och mös en stund vid lillskolan. Dock så är skinnjacka och svensk vinter ingen bra kombination så vi började gå upp mot hemköp efter en stund för att få upp värmen i kroppen lite, då kom även Axel och därefter Rikard. Vi stog och pratade en stund (hade saknat mina tjejer ) och sen åkte jag och Rikard vidare hem till honom. Där blev det lite filmtittande, godisätande, chipsätande osv osv .. Somnade sen ganska fort.

Idag så har vi varit hemma hos Rikards morföräldrar och firat hans morfar som fyllde för några dagar sedan. Fikade och pratade lite grann och far sedan vidare till gränby centrum. Sen så har vi bara kollat på film typ, en väääldigt onyttig helg för min del om man säger så, får vara aktiv på idrotten imorgon! Haha.

Mamma och pappa kom även hem med en bodylotion från Victorias Secret (↑) från Karin, min förra var slut så blev väldigt glad. Den luktar så sjuuukt gott, och man hör ju bara på namnet att den får en att längta till sommaren ännu mer .. Nu kan snön försvinna tycker jag! Fick även en söt sån som man har över ögonen när man ska sova ni vet .. ? Haha, har ingen aning om vad det kallas ..


Ett väldigt ointressant inlägg men det är ialf vad jag gjorde idag och igår. Nu ska jag strax duscha och göra mej klar för natten.
Hörs latero, take care!


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar