Blundar tills jag skymtar lyckan och jag vet att allt är för bra nu

 
Min underbart goda "brunch"  Ciabatta med pesto och mozzarella ↑ Och ja Ellen, jag gillar min skärbräda

Helgen har varit bra. Fredagen började ju som sagt med att lektionerna blev inställda och vi fick åka hem. Jag spenderade kvällen hemma hos Rikard, Louise bakade pizza och sen så gjorde vi inte så mycket mer än att kolla på film. På lördagen så blev det pizza på Edwards med Ida och Nicklas, och sen så blev det skräckfilms tittande hemma hos Ida. Vi såg på the orphan, jag har sett den förut och jag blir lika förbannad varje gång, haha.
 
Idag så åkte vi hem till Rikard på adventsfika. Det var mysigt, men jag satt mest och halvsov. Börjar bli sjuk verkar det som, såklart. Hoppas bara att jag är frisk till på torsdag för då åker vi upp till Rikards stuga i Sälen Nu ska jag läsa lite bloggar och bara vila, vägrar bli sjuk!

 

B R O W N S U G A R

Så fina bilder :D

Svar: Åh tack! ♥
Linda Löberg


URL: http://www.brownsugar.blogg.se  Postat den:  2013-12-11 / 21:03:28
Anonym

OBSERVERA NYTT ERBJUDANDE!! Fram till jul har vi ett extra erbjudande bara för dig! Köp en skärbräda av trä och få EN PÅ KÖPET! JA du hörde alldeles rätt. Kvalité på skärbrädorna av högsta grad, passa på nu!

Www.skärbrädoravträ.se Välkommen


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar