Batiste dry schampoo



Att jag aldrig testat detta förut! Räddaren i nöden, verkligen. Köpte denna i onsdags och jag älskar den.
Jag brukar tvätta håret varannan dag då jag upplever att mitt hår blir flottigt när jag plattar det, och nu har jag inte tvättat håret på 3 dagar tack vare denna goding. Den både luktar gott och den är lite kall så man känner sig genast fräsch när man använt den. Stort plus till denna!
 
 
 
 

sannas rum

Åh vad du tar fina bilder Linda :) Ljuset är fantastiskt :)

Svar: Tack så jättemycket Sanna!
Linda Löberg


URL: http://sannasrum.blogg.se/  Postat den:  2013-08-31 / 11:01:39
sannas rum

har du provat Proffs, och i så fall - vilken är bäst av dessa två, enligt dig? Jag har bara provat Proffs nämligen :)

Svar: Nej tyvärr. Det här är faktiskt det första torrschampoot som jag testat då jag alltid varit skeptisk till det av någon anledning. Alltid tyckt att det ser "mjälligt" ut, men det gör inte den här. Kan ju vara därför jag tycker den är så bra också, men jag kommer absolut köpa en ny när den här är slut :)
Linda Löberg


URL: http://sannasrum.blogg.se/  Postat den:  2013-08-31 / 14:21:12
ellenfelixson

helt klart bästa torrshampoot! :)

sv;tack desamma :D


URL: http://ellenfelixson.blogg.se  Postat den:  2013-08-31 / 15:40:09
sannas rum

Åh men då måste jag testa, säkert Proffs som du ansett sett mjälligt ut. Dock är det ju viktigt att man sprayar en bit ifrån med det, och att man man borstar ut det lite sen :) Min favorit kommer dock från Lee Stafford, då det är färg i det. Då blir det inte vitt, utan samma färg som hårfärgen ungefär :) Men ska absolut prova detta!

Svar: Så kan det ju vara :) Batiste finns också i färgerna blond och brun och massor utav olika dofter. Helt klart värt att testas :)
Linda Löberg


URL: http://sannasrum.blogg.se/  Postat den:  2013-09-01 / 11:55:54
Isabell

Åh, kanske jag med borde spana in! Känner precis som dig, och jag är inte den som brukar ha flott hår annars :/ Vart hittar man denna? :) Kram

Svar: Det tycker jag verkligen att du ska göra! Jag köpte min på åhléns i Uppsala, men skulle tro att den finns på dom flesta åhléns och kicks :) Kram
Linda Löberg


URL: http://blossom.blogg.se  Postat den:  2013-09-03 / 11:55:01

 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar