Grillkväll och ESC


Long time no see. Sedan sist har jag hunnit fylla 17, haft myskvällar med min andra halva och varit på spinning. 17 är en rätt värdelös ålder men är ett år närmare 18 och jag fick så himla mycket fint! Finner inte ord för hur tacksam jag är över att ha min underbara familj och släkt.

Ikväll bjöds det på grill och cheesecake med goa människor och sedan lite Eurovision song contest-tittande. Avslutar nu kvällen med Rikard och goskissen Evert. Natti x


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar