Storasysters möhippa



Vi började dagen med en HLR-kurs...


sedan blev det lite drinkar och bowling på Bowlaget...

 
därefter gick vi mot stadsparken...

 
väl där slog vi oss ner i gräset och hade picknick...


kvällen avslutades med lite kubbspel och bebismys då brudens son, min lilla systerson Vincent, och blivande man kom.

Det blev en lugn, mysig och riktigt trevlig möhippa. Nästa lördag vankas det bröllop och jag önskar all lycka till brudparet. Ledsen för bildbomb!
 

Emz

Hej! Såg ditt inlägg om möhippa. Detta kan ni hyra nästa gång: http://slaventommy.blogspot.com :-)


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar