En bra start på dagen



Idag är det äntligen fredag, en ledig sådan för min del. Jag vaknade tidigt, ofrivilligt, och slängde ihop en god frukost. Dagar då jag går i skolan så orkar jag inte göra annat än en macka och ett glas oboy så på mina lediga dagar passar jag ofta på och gör nånting lite roligare. Idag blev det yoghurt med hallonsylt, en apelsin och mormors goda limpa.

Jag vet inte riktigt vad dagen har att erbjuda, förmodligen filmmys med pojkvännen men det återstår att se! Ha en bra fredag vänner x
 


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar