Sub and cookie



Hello there. Sitter just nu i köket och lyssnar på Isabel och Rebeccas podcast samtidigt som jag väntar på Rikard. Skulle egentligen gymmat idag men jag fick lite bråttom imorse och han inte packa så köpte med mig en subway macka till lunch och åkte hem istället. Och jag måste bara säga, 1. Chicken teriyaki med sweet onion - sååå gott! 2. Tranbär och vitchoklad - godaste kackan jag ätit i hela mitt liv, utan att överdriva! Ikväll kommer bror med sambo hit på middag och jag får träffa min lilla goskille Elias, fasters älskling

Förlåt för tråkig update, men kände att jag ville blogga lite. Nu måste jag dock rusa så vi syns!
 

MATILDA

gott :D


URL: http://matildays.forme.se  Postat den:  2014-03-07 / 12:49:00

 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar