Mellis



Hej på er. Kom hem från skolan för ca 20 minuter sen och en god mellis ligger nu i magen. Jag hade ett jättesvårt matteprov på första lektionen men trots det har dagen varit rätt okej. Solen skiner och jag känner att träningsverken från gårdagens benpass börjar krypa fram, vilken är något jag saknat då jag inte haft det på jättelänge.

Jag har världens bästa människor omkring mig, vinterångesten är borta, det närmar sig vår och jag kunde inte vara lyckligare.


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar