Grafer, diagram och allt där emellan



Sitter just nu och pluggar lite matte. Är så fruktansvärt avundsjuk på er som har lätt för matte, för mig går det in genom ena örat och ut genom det andra. Så var det förut iallafall. Min mattelärare jag har nu måste vara världsbäst, för äntligen förstår jag vad jag håller på med! Guldvärd är hon.

Imorgon slutar jag klockan 4, med sista lektionen idrott och prov, men det gör ingenting då jag från och med nu är ledig på onsdagar och kommer få tillbringa både tisdagskvällen och hela onsdagen med Rikard. Kvalitetstid med nära och kära tackar jag aldrig nej till, så nu ska jag sätta på Mig äger ingen och fortsätta plugga matte så jag inte behöver sitta hela onsdagen! xoxo
 


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar