New in och kvalitetstid



Ja, new in och new in.. Inte så jätteroliga grejer egentligen. Först och främst så ska jag bli några nyanser ljusare blond imorgon och har därför införskaffat mig ett silverschampoo från l'oreal paris för att få en kallare ton, 139 kr på nordicfeel.se. Sen så är jag en riktig sucker för doftljus och det nyaste i samlingen är ett från partylite som jag fick av mamma. Doften är cucumber ginger mint, det låter kanske inte så frästande men den luktar riktigt gott och fräscht! Sen så är jag ju också en sucker för tulpaner så tog med en bild på det med! hehe.

Idag så har jag varit ute och gått med mormor och lilla hunden Ludde. Hon bjöd även på lunch bestående av hemmagjord pyttipanna med stekta champinjoner, sååå gott. Efter det for jag hem och duschade för att sedan umgås med saknade brudar. Avslutade kvällen med Susanna och Axel framför welcome to Sweden och med magen full av varma mackor. En lyckad och guldvärld kväll!

Nu ligger jag hemma i min egen säng och det enda som saknas är min andra halva. x
 
 

Sofie

Vilken storlek brukar du ladda upp bilderna i när du får de så bra, bredvid varandra så där? :) Vad brukar du ha för "standard" på dina storlekar? haha :)


Svar: När bilderna är bredvid varandra så har jag gjort som ett kollage, och sen laddar jag upp dom i 800px!
Linda Löberg


URL: http://tetanterna.blogg.se  Postat den:  2014-04-20 / 17:16:32

 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar