Latest on insta och nationella

 
Senast på instagram - 1. Jag // 2. Glass och snapple i solen med två goa vänner // 3. Lilla Evert // 4. Jag
 

Hej på er, vänner. Trots att det är söndag så har jag ingen söndagsångest, jag är ledig tisdag och onsdag så det blir en väldigt skön vecka. Helgen har bestått av lite mys, god mat och tvspel. Jag sitter just nu hemma hos Rikard och skriver ett tal inför svenska muntliga som jag ska hålla på torsdag, har blandade känslor ang. nationella men det kommer nog gå bra.

Det är aprilmånad, påsklov om en vecka och jag fyller 17 om exakt 22 dagar. Det är heller inte långt kvar till sommarlov och jag känner att livet är på min sida just nu! Kan verkligen inte klaga.

Viktoria

Grattis Linda ! Kram från Florida


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar