Chai tea concentrate



Första gången jag drack chailatte måste ha varit i 6an, alltså runt 4 år sedan, och har sedan dess älskat det. Antingen varm på vintern eller kall med is på sommaren. Har länge velat kunna göra det hemma istället för att springa till waynes coffee varje gång jag är sugen, och så igår gick jag in på tehörnan och hittade denna chaisyrupen.
 
Jag var lite tveksam från början då jag inte trodde att det skulle smaka lika gott, men åh så glad jag är över att jag köpte den! Den smakar exakt som den jag brukar köpa på waynes. Kommer absolut köpa en ny när den här är slut! 250 ml för 69 kr.
 

Sofie

ååååh vad gott! Blandar man bara koncentratet med mjölk? Och that's it?! :D Ska lätt köpa imorgon i så fall, haha.

Svar: Japp! Skitenkelt! Jag värmer bara 3 dl mjölk i mikron och sen 2 msk syrup och rör om :)
Linda Löberg


URL: http://tetanterna.blogg.se  Postat den:  2014-04-09 / 22:42:51

 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar