Över plattorna på Sergels torg, där himlen är tung av sorg



Kom hem från skolan för ca 1 timme sedan, och på den tiden har jag hunnit krypa i mjukisbyxorna, gjort mej denna goding, fotat den och även drucktit den. Hallon, blåbär och kokos, kan det bli bättre?

Dagen har varit bra. Vi har varit i bageriet hela dagen och jag börjar känna mer och mer att jag valt rätt linje.
Nu tänkte jag ta tag i det lilla jag har kvar i min engelska läxa och med ljudet av Veronica Maggio i öronen så blir det nemas problemas! Puss på er
 

B R O W N S U G A R

Sv: Mums så gott!
Åh vad tråkigt, jag får inte ha nagellack i jobbet heller, men på fritiden lyxar jag till det ordentligt :D


URL: http://www.brownsugar.blogg.se  Postat den:  2013-09-05 / 19:09:46
sannas rum

Åh det ser helt fantastiskt ut :)


URL: http://sannasrum.blogg.se/  Postat den:  2013-09-12 / 22:07:24

 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar