I want candy



Vad tror ni att jag gör just nu? Precis, äter godis. Försöker egentligen inte äta så mycket sånt, speciellt eftersom jag planerar att inrikta mej inom bageri, kondotori i 2an. Känns inte som att det kommer vara den hälsosammaste delen av mitt liv, så ska försöka för min egen skull. Men ibland så har man ju sina cravings och mitt är oftast just godis, tyvärr.

Annars så har jag haft en bra helg. I fredags så blev det middag på Klingsons tillsammans med mamma, pappa, Oliwer, Emma och Rikard, och igår så var det surströmming hos Bertilssons. Hade en supermysig kväll med lite catch up-talk med min älskade kusin. Rikard åkte precis hem och jag ska ta och fräscha upp mej lite. Ska nämligen till stan och äta sushi tillsammans med mamma och min syster. Bra avslut på en bra helg! Nästa vecka får jag dock leva på grönsaker (läs med en nypa salt) med tanke på allt jag stoppat i mej denna helg.

Vi syns och vi hörs!

sannas rum

Har aldrig vart någon godismänniska, eller när jag var yngre åt jag vääääldigt mkt godis. Ibland kan jag få cravings för en viss sorts godis, men köper väldigt sällan det. Nu äter jag inget sådant visserligen, blir endast nötter och frukt. Och dipp med grönsaker :) Får jag inte ont i magen heller ;P

Svar: Lyckos dej säger jag bara! Haha. Skulle göra allt för att inte tycka om godis, får så himla ont i magen men ändå lär jag mej inte. Ska nog försöka mej på grönsaker och dipp jag med, för det är ju faktiskt himla gott! :)
Linda Löberg


URL: http://sannasrum.blogg.se/  Postat den:  2013-09-01 / 22:36:59
Linda

gott med godis


URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros  Postat den:  2013-09-01 / 22:45:15
Linda

en stark kvinna som sjunger enormt bra


URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros  Postat den:  2013-09-01 / 22:59:05
Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Gott att unna sig lite godis ibland! :)

SV: Åh men tack så mycket fina du, vad roligt att du tycker det! :)


URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/  Postat den:  2013-09-02 / 18:18:45
B R O W N S U G A R

MUMS!


URL: http://www.brownsugar.blogg.se  Postat den:  2013-09-02 / 22:52:29

 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar