Cause I will wait, I will wait for you



Medans alla andra twittrar om söndagsångest så sitter jag här hemma med lite tända ljus, en påse godis och instuderingsfrågor. Jag har så otroligt chill dagar så jag får, än så länge, ingen söndagsångest.
Det jobbigaste imorgon är nog att jag har prov i hygien (där av instuderingsfrågorna), sen så har jag livsmedelkunskap och istället för idrott så ska vi åka och bowla. Helt okej för mej. Hade egentligen helst sluppit bowlingen då det inte är min starka sida, men det funkar absolut.

Jag är ovanligt glad för att hösten är här. Jag är egentligen en sommarmänniska, men tycker det är så mysigt med alla röda löv, sena innekvällar med film, tända ljus och te. Och sen alla snygga kläder och skor. Har aldrig riktigt gillat höst/vinter skor men i år har jag verkligen fått upp ögonen för höstmodet. Får se om plånboken tillåter ett par primeboots eller Johnny Bulls, är helt såld.

Nu ska jag gå och ta ett glasvatten, plugga lite och sen så är det sova som gäller. Puss på er
 
 
 

B R O W N S U G A R

hoppas provet gick bra!


URL: http://www.brownsugar.blogg.se  Postat den:  2013-09-23 / 20:02:20
Matthew

Att det blir mörkare och alla kläder är det bästa med hela hösten! :)


URL: http://www.mattthews.blogg.se  Postat den:  2013-09-25 / 00:16:00
Marcus

Hej,

Har du någon mailadress man kan nå dig på?

Mvh
Marcus

Svar: Hej Marcus! Du kan nå mej på [email protected] :)
Linda Löberg


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar