Blueberry and cream



Hej på er! Kom hem från skolan för ca en halvtimme sedan. Har varit något så otroligt trött idag, så nu när jag kom hem kände jag att jag behövde lite (läs: mycket) socker för att pigga upp mej så gjorde en blåbärsmilkshake. Himla gott
 
Har matte prov imorgon så tänkte sätta mej och plugga lite. Har egentligen ingen lust alls, men vad gör man.
Så min kväll kommer bestå av plugg och lite svenska hollywood fruar-tittande. Man får göra det bästa av det helt enkelt! Nu ska jag ta upp matteboken, så vi hörs!
 


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar