That kind of lux just ain't for us, we crave a different kind of buzz

 
Idag är det, som vi alla vet, söndag. Skillnaden på den här söndagen och alla andra söndagar är att nästa vecka är det äntligen höstlov. Kan inte säga annat än så himla underbart skönt!
 
Igår fyllde världens bästa Rikard 18 år, och det firade vi hemma hos honom med mat, tårta, paket och annat kul Har tyvärr inga bilder från helgen (därav det fina kollaget med bilder på mig från i vintras). Första gången vi träffades var han 15, och nu är han 18. Helt otroligt hur fort tiden går!
På torsdag fyller även min mamma år, så det är väldigt mycket födelsedagsfirande för min del i oktober.
 
Just nu längtar jag bara så otroligt mycket till den 6 november. I augusti fick jag nageltrång, vilket har varit pest och pina, och nu ska jag äntligen få operera mig. Jag längtar ju inte speciellt inte mycket efter själva operationen (...) men ska bli så himla skönt att få slippa detta! Ni som haft nageltrång vet vad jag pratar om .. Ingen barnlek det inte! Nu ska jag avsluta helgen med att träffa Susanna, puss och kram
 


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar