Macadamia deep repair masque



Idag så fick jag hem denna godingen! Det är en hårinpackning från Macadamia som innehåller naturliga oljor och som tydligen ska göra under för håret. Jag är superspänd på att testa den då jag har hört så mycket bra om den.

Den jag köpte innehåller 250 ml och jag beställde min på nordicfeel för 169 kr (butikspris: 260 kr). För er som aldrig beställt därifrån så rekomenderar jag verkligen den sidan, då det är snabb leverans, fraktfritt och taxfree priser. Superbra om ni frågar mej Dom har allt från hårvård till smink till parfymer och det finns saker att välja på både för killar och tjejer!

"Deep Repar Masque är en reparerande, återuppbyggande och fuktgivande hårinpackning som ger livlöst, torrt och skadat hår nytt liv. Den unika kombinationen av Macadamia- och Arangoljorna med Tea tree-, Chamomileolja samt Aloe och Algaeextrakt reparerar och återupplivar håret med ökad glans och elasticitet."

Ska testa den redan imorgon tänkte jag och jag hoppas hoppas hoppas verkligen att den är så bra som den verkar, skulle vara bra för mitt blekta hår!
 
 


 
 
 

sannas rum

Det är sådan tur att det finns nätbutiker som ger oss lite mer förmånliga priser. Vi handlar alltid parfym på nätet (eller utomlands/duty free), skönhet, smink och hårvård är ju sinnessjukt dyrt i Sverige!

Svar: Verkligen! Det är helt sjukt hur mycket pengar man lägger ner på sådant egentligen, dessutom på saker som är otroligt överprisade i vanliga affärer.Sen så måste ju någon tjäna på det också, men ändå ;)
Linda Löberg


URL: http://sannasrum.blogg.se/  Postat den:  2013-10-03 / 22:14:11
B R O W N S U G A R

Den vill jag prova :}


URL: http://www.brownsugar.blogg.se  Postat den:  2013-10-05 / 19:29:39

 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar