Hädanefter ska jag vara bra, ska jag vara bra för dig



Det är typ såhär () det ser ut hemma hos mej nu, förutom att frukten är utbytt mot läxböcker. Susanna berättade nyss vart man kan kolla på 90210 så min höst är räddad!

Gårdagen spenderades med Susanna. Det började bra men slutade verkligen inte så som jag trodde att det skulle, så lördagens händelser resulterade i konstiga drömmar och orolig sömn, men hade Rikard bredvid mej hela natten så det gick bra ändå. Känner att jag efter det här behöver en riktigt kul helg med tillsammans med underbara människor, får fixas tycker jag!

Att bro på ingenting, om ni märker att jag börjar skriva mig eller dig istället för mej och dej så är det för att jag ska tvinga mej själv att göra det. Helt onödigt egentligen men tycker det ser bättre ut. Så now you know
Nu ska jag bara ta det lugnt och plugga lite till morgondagens prov, så godnatt mina vänner och ovänner!
 

 




 


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar