Illamående och Disney channel

(Random bild från i somras)
 
I onsdags opererade jag alltså tån. Själva operationen gick bra, det tog ca 10 minuter bara och personalen var jätteduktiga. Jag fick med mig smärtstillande hem som jag ska ta var 6:e timme och det är ju jätteskönt att slippa ha ont, bara det att ena tabletten ger mig yrsel och gör mig illamående så jag klarar inte av att äta. Så otroligt jobbigt, är jättehungrig men känner mig spyfärdig så fort jag äter något. Imorgon börjar jag äta bara alvedon så då blir det förhoppningsvis bättre!
 
Nu sitter jag och kollar på Brandy och herr Morris och väntar på bättre tider! Kram på er.


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar