I would rather have roses on my table than diamonds on my neck

 
Idag var första skoldagen efter ett välbehövligt lov. Jag däremot vaknade imorse och mådde inte bra alls, så jag stannade hemma istället. Otroligt skönt men jag blir samtidigt så lätt uttråkad, och när jag blir uttråkad så äter jag. Därav kladdkakan
 
Nämnde ju i ett tidigare inlägg att mamma fyllde år i torsdags, så i lördags bjöd vi över lite släkt och vänner och hade vårat traditionella "pumpasopps-kalas". Vi har så länge jag kan minnas varje år kring halloween bjudit på pumpasoppa, och trots att det inte låter gott alls så är det faktiskt, tro det eller ej, tvärtom. Så mamma och jag kokade 18 liter soppa. Kan ni förstå? Helt sjukt! Men det gick åt Jag gjorde även kladdkaka till efterrätt och det blev två kvar, vilket inte är bra alls för mig då jag inte kan låta bli att äta .. Längtar just nu bara tills det är slut! Haha. Nu ska jag kolla på film och ta tag i lite disk, så vi hörs!
 

Sofia - Lever drömmen i LA

fina bilder!

Svar: Tack så jättemycket!
Linda Löberg


URL: http://byfia.com  Postat den:  2013-11-04 / 21:16:40
Sofia - Lever drömmen i LA

japp :d bara att gå in och registrera dig! varje månad svarar man på 10frågor om reklamen bara för att få nästa månads paket!

Svar: Helt perfekt ju! :D
Linda Löberg


URL: http://byfia.com  Postat den:  2013-11-04 / 21:49:48
B R O W N S U G A R

Så fina bilder!

Svar: Åh tack!
Linda Löberg


URL: http://www.brownsugar.blogg.se  Postat den:  2013-11-05 / 20:42:12
Michis

Vilka jätte fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Linda Löberg


URL: http://michiskaks.blogg.se/  Postat den:  2013-11-05 / 20:53:52

 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar