Rabarber, kanel och vanilj







Nu på morsdag passade jag på att göra lite paj på färska rabarber till min älskade mamma. Något utav det bästa med vår/sommar måste väl vara att det finns färsk frukt och färska bär, och fördelen med att bo i villa är ju att det ofta bara är att gå ut i trädgårn och hämta!



fannie karlsson

sv: ja precis, ska till umeå nu i helgen så får väl se om jag hittar ett par bättre :)

Ja eller hur, älskar värmen, dock kan ju myggen gärna få dra långt någon annan stans ;)

Ja, visst är tubtoppar nice :D


URL: http://fanniekarlssons.blogg.se  Postat den:  2013-05-28 / 15:56:05
fridaslife

Åh gud va gott! :)


URL: http://fridaslife.blogg.se  Postat den:  2013-05-30 / 18:15:11

 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar