Efter en power walk





Idag var min sista dag på jobbet. Jag och Markus tog mopparna till Bälinge för att fixa ordning det sista på deras fritidsgård innan semesterstängning (jag har jobbat på Björklinge fritidsgård om ni undrar) och vi fick sluta redan vid halv 10, så blev en väääldigt kort arbetsdag. När jag kom hem så drog jag, mamma och pappa ut på en 8.5 km lång pw, och nu har jag och mamma avnjutit en varsin milkshake Nu ska jag bara ta det lugnt och njuta av mitt efterlängtade sommarlov!
 
 


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar