Jag glömmer aldrig dina hemligheter, det du är räddast för fast ingen vet de

 
Idag är det alltså 1a advent. Kan ni förstå? 23 dagar kvar till julafton. Jag längtar ovanligt mycket, tycker snön kan komma snart!
 
Jag invigde december med mannagrynsgröt och rårörda blåbär. Jag ska snart hoppa in i duschen och åka till Rikard. Idag är det exakt ett år sen vi två blev ett, helt sjukt vad fort tiden går.
 
 

Madeleine Jonsson

gud vad gott det där såg ut!


URL: http://maddisenj.blogg.se/  Postat den:  2013-12-01 / 18:21:27
Anonym

En väldigt sensuell bild. Färgkombinationen av dom blåa bären och den träfärgade skärbrädan gjorde verkligen susen!!! Smaka det lika gott som ögon frestelsen? MVH Ellen

Svar: Hahah asså så dryg
Linda Löberg


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar