Mandelmassetårta och ljusparty

 
Idag så kommer det lite folk hit då mamma ska ha ljusparty, så vi har hjälpts åt med att baka lite. Jag bakade bland annat denna tårta gjord på endast mandelmassa, ägg och citron. Skit god om ni frågar mej ;)
Gjorde även tjockpannkaka (ugnspannkaka om ni hellre kallar det för de) till middag, åt det tillsammans med lite vaniljglass och mormors hemmagjorda drottningsylt.

Undertiden alla är här ska jag vara barnvakt åt Elias, gullungen. Lär ju sova gott inatt, haha
Nu ska jag springa och snabbt städa mitt rum lite, vi hörs och vi syns!
 

 

 
 

♫♪ sandra

gott!


URL: http://www.sandramusic.spotlife.se  Postat den:  2013-08-28 / 14:44:36
Norea

Såg ju gott ut det där med haha :D


URL: http://noreaas.blogg.se/  Postat den:  2013-08-28 / 20:52:30

 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar