Känn ingen sorg



Har haft en riktigt skön vecka tillsammans med familjen. Samtidigt som det är hur skönt som helst att vara hemma så hade jag lika gärna kunnat stannat en vecka till. Först var vi ju på Böda en vecka, och sedan rullade vi mot Ullared där vi möttes av spöregn på spöregn. Fick med mej en del grejer från Gekås, så är väääldigt många kronor fattigare nu.

Ska om någon timma ta bussen till stan för lite biotittande med goa vänner. Vi ska se Känn ingen sorg.
Skönt att göra något nu innan skolan börjar, upprop 19/8. Helt sjukt hur fort sommaren har gått.

 
 

Ann-Christine

Va fin du är! Kan du inte visa vad du köpte i Ullared? :)

Vill du göra bloglovin byte? :)


URL: http://annchristineagrens.blogg.se/  Postat den:  2013-08-13 / 19:52:10
Ann-Christine

sv: Toppen! Jag följer dig nu och blev nr 8, dudå? :)


URL: http://annchristineagrens.blogg.se/  Postat den:  2013-08-15 / 21:05:14
JOSEFINE ANDERSSON

Shit så söt du är!!

sv: Jag har ett objektiv som går ner till f/1.8, och använder ganska stor bländare. Sen fixar jag lite även med photoshop :]
PUSS


URL: http://josefineandersson.se  Postat den:  2013-08-26 / 18:07:06

 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar