Blondes have more fun



Har påbörjat ett litet going blond-projekt. Har varit brunett i över ett år nu och är sugen på att bli blond igen, så la blonda slingor med hjälp utav Louise för andra gången i fredags, och sakta men säkert börjar håret bli ljusare. Förhoppningsvis så blir det även bättre efter lite sol och bad i en vecka. Åker nämligen till Öland, Böda sand imorgon tillsammans med mamma, pappa, Oliwer, Emma och Rikard Jimmy, Karin och Elias kommer även upp och tror att vi kommer ha det riktigt mysigt. Bara vädret är på våran sida ..

Emma har med sig sin kamera som jag kommer lägga beslag på (hehe), så kommer förhoppningsvis lite bilder på annat än mat när jag är tillbaka ✌ Vi hörs och vi syns!
 
 
 
 

B R O W N S U G A R

Kul med förändring :)


URL: http://www.brownsugar.blogg.se  Postat den:  2013-08-04 / 19:57:32

 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar