Ändringar i designen





Som ni antagligen ser så har jag gjort lite ändringar i designen. Blev så himla trött på den gamla så fick nåt ryck i natt och började ändra lite grann. Det är ju bara lite småsaker, profilbilden t.ex. kommer jag antagligen ändra så småningom. Anyhow, det känns bättre nu iallafall och jag hoppas att det inte bara är jag som tycker det
 

Frida

sv: Det är en colmar jacka och den är från jackan.com :)


URL: http://frejdans.blogg.se  Postat den:  2013-08-22 / 20:47:26
Oline

Hur har du fått så att dina bilder ljusnar upp när man "kommer emot dom"?, eller vad man ska säga :)


URL: http://olinehenriette.blogg.se  Postat den:  2013-09-09 / 23:36:18

 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar