At the moment


Det är ungefär såhär jag fördriver min tid för tillfället. Plinkar lite på gitarren och dricker fruktiga smoothies samtidigt som jag drömmer mig bort bland tankarna om sommar och värme. Trots det går det inte att undgå att det faktiskt fortfarande är mars och att det under dom senaste dagarna nästan snöat mer än vad det gjorde under hela december. Jag trodde helt ärligt att det blivit vår nu, men får helt enkelt vänta med skinnjacka och converse ett tag till.

Nu tänkte jag slå på en bra spotify-lista, grädda lite våfflor och dräggla över alla vårkläder på nätet.

MATILDA

det där såg gott ut!


URL: http://matildays.forme.se  Postat den:  2014-03-21 / 10:33:10

 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar