Den sanna kärleken liknar cirkeln, och cirkeln har inget slut


bild tagen ifrån Malin


Hej på er Igår var det kulturnatten. Kvällen spenderades med min fina hemma framför tvn med lite gott.
Hade egentligen planer på att åka till Enköping och därefter in till stan men då det var uppstigning halv 7 imorse så kändes en kväll med Rikard som en mycket bättre idé.

Denna söndagen tillbringade jag tillsammans med min familj och familjen Lindberg på kolmården. Blev tyvärr inga bilder men hade en supertrevlig dag, blir som 5 år igen när jag besöker djurparker Ska stra krypa ner i sängen, klockan ringer 6.15 och skulle vara skönt att få sova mina 8 timmar. Blev bara ca 5 timmars sömn inatt och jag är huuur trött som helst. Godnatt på er, fina ni.
 
 


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar