Sushi middag





Idag efter skolan gick jag och Frida till vårat favorit sushi ställe och köpte med oss middag. Vi satt och dregglade över det hela dagen så till slut gick vi dit. Det bästa var att vi dessutom fick med oss "extra" bitar gratis som gått sönder när dom gjort dom tidigare Så nu tänkte jag sätta mig och äta samtidigt som jag kollar på 90210. Skönt efter en dag som denna, var bokstavligen dyngsur när jag kom till skolan imorse! Så typiskt när jag faktiskt ställde mig och plattade håret innan jag åkte, haha.

En annan grej är att jag blev moster idag! Det blev en liten Vincent och jag är sååå glad för min systers skull. Tänkte gå till sjukhuset efter skolan imorgon och hälsa på, så himla mysigt med bebisar

felicia

åh så gott ;D


URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/  Postat den:  2013-10-12 / 19:58:21

 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar