I'm lucky I'm in love with my best friend



Igår, den 1 oktober, hade jag och Rikard varit tillsammans i 10 månader och jag kunde inte vara lyckligare.
Vi har känt varandra i cirkus 3 år och jag har insett att hur arg jag än kan vara, så finns det ingen som honom. Dom dagar då det känns som att allt går utför och jag inte orkar mer så står han där med öppna armar och får mej att le igen. Är så himla lyckligt lottat som får tillbringa min tid tillsammans med honom, min bästavän ♥


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar