Plugg och finsällskap



Så himla skönt med helg. Trots att vi bara gått 2 dagar i skolan den här veckan så är det ändå så otroligt skönt att slippa gå dit. Sov hos pojkvännen inatt men åkte hem då jag har en massa plugg att ta tag i. Jag har 3 inlämningsuppgifter, 2 omprov och mattenationella att förbereda mej för. Så himla surt med omprov, speciellt då jag vet att jag iallafall hade kunnat slippa ett av dom om jag lagt ner mer tid på det. Men ska iallafall ta tag lite i det nu så jag är värd lite ledighet sen. Hulda (↑) håller mej sällskap så ska nog gå


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar