Lite bilder från valborg



Hoppas alla hade en fin valborg, själv så hade jag det trevligt. Hände lite tråkiga saker men kvällen slutade bra iallafall. Tillbringade större delen av dagen inne i Uppsala med fina vänner, åkte sen hem till mej och grillade med Susanna, Evelina och Emelie. Gick därefter till ramsjöbacke och kollade på majkasen, träffade lite folk och åkte senare hem till älskling och spenderade resten av kvällen/natten med ett gäng härliga människor.

Nu ska jag strax hoppa ner i sängen bredvid Rikard, har nationella imorgon så behöver min sömn. Godnatt på er ♥





 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar