Vår längtan



Jag kom för en liten stund sedan hem efter en jobbig dag i skolan, äntligen. Det gick inge vidare alls på nationella idag, förstod absolut ingenting på labben. Usch. Sen gör det ju inte saken bättre att det har snöat här i Björklinge hela dagen. Jag som trodde att det äntligen skulle bli vår!

Bilden ovan ↑ är mitt mellanmål idag, så ska ta och äta det, längta lite mer efter vår/sommar och plugga. Känns som att plugga är det enda jag kommer göra ett tag framöver .. Längtar tills 9an är över!

Hoppas ni har haft en bättre tisdag än vad jag har iallafall!

B R O W N S U G A R

Frisk bild!


URL: http://www.brownsugar.blogg.se  Postat den:  2013-03-21 / 15:13:41
fannie karlsson

Jaha, ja har testat med hallon och blåbär och hallon och jordgubb :)
Men de ä typ de enda ja tycker om också ;)
Men, man kan ju ändra de andra ingredienserna :)

Vad händer i helgen då?:) <3


URL: http://fanniekarlssons.blogg.se  Postat den:  2013-03-23 / 14:41:22

 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar