Vattenmelon



Sitter just nu för mej själv och äter vattenmelon och jordgubbar från Ulvagubben som Rikard köpte till mej tidigare idag. Har haft finbesök idag bestående av min storebror, hans sambo och min lille brorson Elias , och nu har jag nästan packat klart. Far till Falkenberg imorgon vid 8 tiden med min älskade mor och några andra. Kommer nog bli riktigt mysigt, kommer besöka både Ullared Gekås och Liseberg Den enda nackdelen är att jag kommer vara ifrån Rikard enda tills söndag, men det är bara att bita ihop. Nu ska jag packa det sista och sedan slå på en film och vänta in min pojkvän som förhoppningsvis spenderar natten med mej

B R O W N S U G A R

Sv: Tusen tack sötnos!
& vad sugen jag blev på melon nu :O


URL: http://www.brownsugar.blogg.se  Postat den:  2013-06-05 / 23:20:33
Ellie

Jätte fin blogg, och fina bilder, skule du kunna vara jätte gullig och kolla in min nya blogg? kram

Svar: Tack så mycket, och detsamma! Självklart kan jag göra det :) Kram.
Linda Löberg


URL: http://shiny.blogg.se  Postat den:  2013-06-08 / 17:10:46

 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar