Underbart



Anledningen till att jag knappt bloggat någonting är att jag nu under 2 veckors tid har sommarjobbat, vilket jag också kommer göra nästa vecka, så det händer inte så jätte mycket just nu. Har inte gjort något speciellt att skriva om och har inte haft några bilder att bjuda på heller, därför har det blivit lite tomt med inlägg just nu. Förhoppningsvis så blir det bättre sen när jag faktiskt får sommarlov på riktigt!

Nu ska jag strax åka iväg till Dalarna, ska vara i Rättvik över helgen tillsammans med Rikard, Louise, Johan och Rikards föräldrar. Kommer nog bli riktigt mysigt, håller tummarna för fint väder! Hoppas ni har en trevlig helg
 


 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar