Bättre frukost



Önskar att detta var en frukost för 2, men fick tyvärr äta den ensam då Rikard jobbar idag. Men himla gott var det! Finns ju inget bättre än nybakta scones och ett glas kall mjölk till frukost. Nu ska jag placera mej i en solstol och förmodligen stanna där resten utav dagen!
 
 
 

Sara Blomqvist Johansson

Hej! Intresserad av bloglovinbyte? :) (Ber om ursäkt ifall du inte är intresserad, frågar bara!) kram!


URL: http://saracatharina.blogg.se/  Postat den:  2013-07-30 / 10:16:18

 / Namn

 / Mail-adress (bara jag som ser)

 / Blogg

Kommentar:


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Ja, jag gör gärna bloglovin byten :)


Spara uppgifter



Linda, 17, Uppsala
Things I love; Musik, sommar, vänner
mat, att vara brun, min familj
ljudet av regn, shopping, skor, sushi
min fina pojkvän, kläder, sjunga
sova, vår, sena sommarkvällar